مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 14
بازدید دیروز : 23
کل بازدید : 488055
کل یادداشتها ها : 183
خبر مایه


برای توسعه اندیشه های خودم مینویسم چون بعد مدتی اندیشه ها فراموش می شوند یا ادامه پیدانمی کنند تا کمال یابند و اینکه یادگاری بعد ما باشد .

و سیر حرکتم رادر توضیحی که در خصوص آرشیو جدیدم می دهم می آورم باشد که از چشمه دوست بهره ای ببریم انشاءالله.

درآرشیو سعی نمودم مطالبم را به عناوینی مانند :معرفت نفس ،اجتماعی ،ورزشی ،شخیت های معتبر ،دعا حسابرسی واشارات وتنبیهات طبقه بندی کنم .در معرفت نفس سعی شده قوای نفسانی ازقبیل شناخت و کارکرد آنها و مسایل مربوط به آن بحث گردد.

در عنوان اجتماعی سعی شده در ارتباط با مسائلی که برای انسان حالت فرصت وتهدید را دارند مطرح شود به طور مثال آفات و تصورات اشتباه و پیامدهایی که حضور ما و اعمال ما دارند بررسی میگردد وانسانهای گوناگونی که در جامعه وجود دارند و ما هنوز آنها را تجربه نکردیم و گاهی به اشتباه همه را مانند خود می پنداریم .و اینکه بدانیم در این جو قدرت تغییر زیادی نداریم وکار ما حفظ خود و امر به معروف عملی است یعنی از خود اصلاح را شروع کنیم .و این خیلی مهم است که آگاهانه عمل کنیم وسعی کنیم اشتباه مان کمتر شود .

در قسمت ورزشی به فوتبال ایران و تحلیل آن می پردازیم و گوشه چشمی هم به تیم استقلال داریم .

در اشارات وتنبیهات به این می پردازیم که با توجه به شناخت خود در مسیر شما به تجربه های درونی می رسی که بعضی از آنها حکم یک اصل را پیدا می کند و کسی که اصول گرا باشد آنها را رعایت می کند تا برای موضوعاتی که دوباره رخ می دهد زحمت دوباره متحمل نشود واین کار به انسان نیرو می دهد وپذیرفتن پند وعبرت یکی از نیروهای آدمی است که به کمک نفس می آید .

در قسمت شخصیتهای معتبر به دلیل اینکه انسانهای راه رفته کمک بسیاری به انسان می کنند تا از تجربیات آنها استفاده کنیم و حضور شان ویادشان برکت دارد وهزاران دلیل وجود دارد که آنها یاد شوند.

باتوجه به اینکه رشته تحصیلی و کار نگارنده در خصوص حسابرسی و حسابداری است بدین موضوع نیز پرداخته شده است 

 

 

 


+ با سلام خدمت دوستان عزیز : درمورد معیارهای مهریه می خواستم نظرتون رو بدونم ،درمورد میزان مهریه ، نوع و نحوه پرداخت آن واگر شما بخواهید ازدواج کنید یا اطرافیان تان بخواهند ازدواج کنند از طرف دختر و پسر چه نظراتی درخصوص مهریه داشتید چه قدر دراین زمینه باید دنباله رو عرف بود و چه قدر باید عاقلانه و براساس توصیه های دینی عمل کرد ؟ اگر طرف شما نظر مخالف شما را داشت شما چگونه ان را تعدیل می کردید ؟




+ با سلام به رسم همه زائران عتبات عالیات از دوستان پارسی بلاگی خداحافظی می کنم هر پیامی که دوست دارید بگذارید اگه مطلبی بفرمائید که دراین سفر ازآن استفاده کنم ممنون میشم




+ سلام دوستان ، به نظر شما هوادار ها به تشویق فرهاد مجیدی ادامه بدهند یا نه ؟




+ در مورد طب سنتی هرچه می دانید بنویسید ؟


+ اگر در بحران قراربگیرید برای خروج از آن چه می کنید ؟ در بحران چطور می توان بهترین مدیریت را داشت ؟


+ گاهی وقتها برای رسیدن به یک موضوع یا مطلب و اثبات شما موضوع را تصور و تصدیق میکنید این کار منطقی است اما یک پله بالاتر شما مشاهده می کنید کشف می کنید می گویید تو را به تو شناختم اینجا بحث تصور وتصدیق نیست و آفتاب امد دلیل آفتاب گو می شویدکه بالاتر از یک یافته منطقی است و ارزش بیشتری دارد








طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ