سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 29
کل بازدید : 487319
کل یادداشتها ها : 183
خبر مایه


< 1 2 3

در طللوع سخن به سراغ این می رویم که چگونه از آنچه نامش گرفتاری است خلاص شویم .ابتدا سعی می کنیم رستگاری یک روزه سپس بیشتر راتجربه کنیم.

گرفتاری دو نوع است یا ازمحیط است ویا از درون آدمی است .از درون شروع می کنیم .در خود احساس های گوناگونی را تجربه می کنیم از خوف ،محبت ،غم،نیاز،طمع و...وبه طور کلی دو احساس خوشایند ونا خوشایند در ما مشاهده می شود.

مادر این نبرد سربازانی داریم . وخود فرماندهی این سربازان را برعهده داریم امیدوارم فرمانده عجول وسخت گیری نباشیم.

مهم این است که از این سمت بهره ببریم وبدانیم که این نیروها را داریم وازآن بهره ببریم .

سرباز اول ما فکر است در این باره حرفها خواهیم گفت اما این موجود شناخته شده را خوب است روزی چند دقیقه برای رستگاری خود به کار اندازیم وموضوع آن را شناخت حقیقت بگذاریم.

سرباز بعدی ذکر است می دانید که گندم های مزرعه دل به بهانه آن ذکری که باورش داری بارور می شود وبا این دل به بار نشسته هوای رستگاری به آن دالان وزیدن آغاز می کند.

حتما درزندگی خود تجربه حوادث را داشتی و کلاه مبارک شما بوسیله خود ودیگران برداشته شده است آن حوادث را همیشه بررسی کن و بنویس تا به سرباز عبرت برسی.

پیامبر اعظم بسیار سفارش به علم فرمودند علم سرباز دیگر ماست

چون کار من و تو به تدریج سمتی به سوی رستگاری می یابد پس به سرباز حلم توجه خاصی کن .

با این سربازان به حکمت می رسی و حکمت همان بهشتی است که در جان آدمی می نشیندوبه این می رسی که اهل مبرا کردن باشی خود و دیگران وخداوند را از ادراک خود به سبب اینکه می فهمی ادراک ما همه ماجرا نیست و این تنزیه مایه رشد ورستگاری تو می شود که در ادراک خود توقف نکنی .در پایان به صلوات ختم می کنیم این شروع را

 


  
+ با سلام خدمت دوستان عزیز : درمورد معیارهای مهریه می خواستم نظرتون رو بدونم ،درمورد میزان مهریه ، نوع و نحوه پرداخت آن واگر شما بخواهید ازدواج کنید یا اطرافیان تان بخواهند ازدواج کنند از طرف دختر و پسر چه نظراتی درخصوص مهریه داشتید چه قدر دراین زمینه باید دنباله رو عرف بود و چه قدر باید عاقلانه و براساس توصیه های دینی عمل کرد ؟ اگر طرف شما نظر مخالف شما را داشت شما چگونه ان را تعدیل می کردید ؟




+ با سلام به رسم همه زائران عتبات عالیات از دوستان پارسی بلاگی خداحافظی می کنم هر پیامی که دوست دارید بگذارید اگه مطلبی بفرمائید که دراین سفر ازآن استفاده کنم ممنون میشم




+ سلام دوستان ، به نظر شما هوادار ها به تشویق فرهاد مجیدی ادامه بدهند یا نه ؟




+ در مورد طب سنتی هرچه می دانید بنویسید ؟


+ اگر در بحران قراربگیرید برای خروج از آن چه می کنید ؟ در بحران چطور می توان بهترین مدیریت را داشت ؟


+ گاهی وقتها برای رسیدن به یک موضوع یا مطلب و اثبات شما موضوع را تصور و تصدیق میکنید این کار منطقی است اما یک پله بالاتر شما مشاهده می کنید کشف می کنید می گویید تو را به تو شناختم اینجا بحث تصور وتصدیق نیست و آفتاب امد دلیل آفتاب گو می شویدکه بالاتر از یک یافته منطقی است و ارزش بیشتری دارد








طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ