سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 16
بازدید دیروز : 12
کل بازدید : 486930
کل یادداشتها ها : 183
خبر مایه


گفت شما وقتی گناه می کنید قلب حضرت محزون می شود .وایشان برای ما طلب استغفار میکنند .استغفار برای گناهان دوستان یکی از سیره های قران واهل بیت است .استغفار امان الهی است .استغفار باعث می شود هیچگاه دلت در برابر نادانی ها دچار سرگردانی ویا نفرت نشوی .حتی تورا وسیع می کند .

وقتی دوست شما به شما بدی می کند و شما برای او طلب استغفار می کنید قلب شما وسیع می شود .پیامبر هفتاد بار در روز استغفار می کردند .لذا تا برای دوستان ورفته گان طلب استغفار نکنی کار خودت راه نمی افتد .

غروب این کار را می کنند .بعضی این گناه را وجود آدمی می دانند .میگوید عبد وقتی رو به خدا می کند خدا را شکر می کند وقتی رو به خود می کند استغفار می کند .این همان حجابی است که حافظ گفته .در بیان ما هم رسم هست که می گویند خدا پدرش را و خودش را بیامرزد .خلاصه میگردیم که دل را به بسط و فنا برسانیم که خداست دارد خدایی می کند .در خدا گم شو کمال این است وبس    گم شدن گم کن کمال این است و بس .وقتی بصیرت میابی میفهمی .وبصیرت حاصل صبر و ذکر اوست. آنقدر دور اندیش و بزرگ اندیش باش تا نه پنجره ونه در بلکه عالمی را به روی خود بگشایی .

+ با سلام خدمت دوستان عزیز : درمورد معیارهای مهریه می خواستم نظرتون رو بدونم ،درمورد میزان مهریه ، نوع و نحوه پرداخت آن واگر شما بخواهید ازدواج کنید یا اطرافیان تان بخواهند ازدواج کنند از طرف دختر و پسر چه نظراتی درخصوص مهریه داشتید چه قدر دراین زمینه باید دنباله رو عرف بود و چه قدر باید عاقلانه و براساس توصیه های دینی عمل کرد ؟ اگر طرف شما نظر مخالف شما را داشت شما چگونه ان را تعدیل می کردید ؟




+ با سلام به رسم همه زائران عتبات عالیات از دوستان پارسی بلاگی خداحافظی می کنم هر پیامی که دوست دارید بگذارید اگه مطلبی بفرمائید که دراین سفر ازآن استفاده کنم ممنون میشم




+ سلام دوستان ، به نظر شما هوادار ها به تشویق فرهاد مجیدی ادامه بدهند یا نه ؟




+ در مورد طب سنتی هرچه می دانید بنویسید ؟


+ اگر در بحران قراربگیرید برای خروج از آن چه می کنید ؟ در بحران چطور می توان بهترین مدیریت را داشت ؟


+ گاهی وقتها برای رسیدن به یک موضوع یا مطلب و اثبات شما موضوع را تصور و تصدیق میکنید این کار منطقی است اما یک پله بالاتر شما مشاهده می کنید کشف می کنید می گویید تو را به تو شناختم اینجا بحث تصور وتصدیق نیست و آفتاب امد دلیل آفتاب گو می شویدکه بالاتر از یک یافته منطقی است و ارزش بیشتری دارد








طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ