سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 22
کل بازدید : 487157
کل یادداشتها ها : 183
خبر مایه


1-حاج محمد اسماعیل دولابی هم اهل ظاهر است وهم باطن یکی اطلاعات نظری بالا دارد یکی هم در عمل رشد کرده او هردو راباهم دارد که هرچه خوبان همه دارند تو تنها داری.او راه رفته است.

سعه وعظمت وی در قلم نگارنده نمی گنجد تنها سعی کردم یادیاز وی در این وبلاگ بکنم.

کسی که  پای اندیشه های اوبنشیند احساس خوشبختی را می آموزد .

وی مذهبی است واهلبیتی وعارف ومحب ورندوبه قولی کامل است.

2-علامه حسن زاده آملی ریاضی دان ،فیلسوف ؛عارف،فقیه ،ادیب،مفسر انفسی قرآن کریم ،مسلط به زبان های عربی وفرانسه وانگلیسی وکوتاه سخن اینکه مملو از علم است ودر حق او علامه طباطبایی میگوید:وی راتنها امام زمان میشناسد راهی که او می رود خاکش توتیای چشم من است.وی دارای کتب بسیاری است و ی به معرفت نفس تاکید بسیاری دارد وکمتر مطلبی را میابی که او گفته باشد واز معرفت نفس مطلبی نگفته باشد .این شخصیت کم نظیر نیز در قلم وصف نمی گنجد.

3-عین القضات همدانی شهید سوخته راه عشق الهی است دارای کتب بسیار وادبیاتی دلنشین است وفراتر از عقول مطلب بسیار دارد وی قایل به ادعایی بود که در انتها او را باشمع سوزانده وکشتند وخاکسترش را به باد سپردند و خود در نامه ای بعد ها زودتر قتلش را پیش گویی کرده بود وی می گوید هرکه قدم از عالم هوی به در نهاد قدم در بهشت نهاد در انجا جز خدا دیگر کس نباشد.


+ با سلام خدمت دوستان عزیز : درمورد معیارهای مهریه می خواستم نظرتون رو بدونم ،درمورد میزان مهریه ، نوع و نحوه پرداخت آن واگر شما بخواهید ازدواج کنید یا اطرافیان تان بخواهند ازدواج کنند از طرف دختر و پسر چه نظراتی درخصوص مهریه داشتید چه قدر دراین زمینه باید دنباله رو عرف بود و چه قدر باید عاقلانه و براساس توصیه های دینی عمل کرد ؟ اگر طرف شما نظر مخالف شما را داشت شما چگونه ان را تعدیل می کردید ؟




+ با سلام به رسم همه زائران عتبات عالیات از دوستان پارسی بلاگی خداحافظی می کنم هر پیامی که دوست دارید بگذارید اگه مطلبی بفرمائید که دراین سفر ازآن استفاده کنم ممنون میشم




+ سلام دوستان ، به نظر شما هوادار ها به تشویق فرهاد مجیدی ادامه بدهند یا نه ؟




+ در مورد طب سنتی هرچه می دانید بنویسید ؟


+ اگر در بحران قراربگیرید برای خروج از آن چه می کنید ؟ در بحران چطور می توان بهترین مدیریت را داشت ؟


+ گاهی وقتها برای رسیدن به یک موضوع یا مطلب و اثبات شما موضوع را تصور و تصدیق میکنید این کار منطقی است اما یک پله بالاتر شما مشاهده می کنید کشف می کنید می گویید تو را به تو شناختم اینجا بحث تصور وتصدیق نیست و آفتاب امد دلیل آفتاب گو می شویدکه بالاتر از یک یافته منطقی است و ارزش بیشتری دارد








طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ