سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 12
کل بازدید : 486919
کل یادداشتها ها : 183
خبر مایه


وقتی کاری را به اعتدال انجام

 دهی به انزجار کشیده نمی شود ورعایت اعتدال یک اصل است.

هواداری فوتبال را از 2جنبه می توان بررسی نمود.

1-هواداران احساسی که به لحظات کوتاه مدت در مسابقه توجه دارند بدون نتیجه گیری از آنچه رخ می دهدو وبه دلیل خاصی طرفدار یک تیم هستند.

2-هوادارانی که علاوه بر احساسات به نتیجه گیری درباره روند حوادث می پردازند وپیش بینی می کنند تیم شان امسال چه نتایجی را می گیرد.

در نوع دوم این یک تمرین فکر کردن است به طوری که شخص می فهمد در قضاوتهایش کجا اشتباه نموده وکجا بدون علم گمان کرده و

تجربه شکست ها وپیروزی ها ونحوه کنترل اعصاب خود در این شرایط و...

فوتبال وهواداری موضوعی است که در جامعه مثل آب کنار سفره شده است واوقات فراغت جوانان را پر نموده است به نظر نگارنده یک هوادار در کناره لدتهایی که از این ورزش مهیج بهره مند می شود بایست سعی کند تا تمرین قضاوت واستدلال را بکنند ومواردی از این قبیل

تخلیه هیجانات درونی هم در ورزشگاه هابه شکل مطلوب یکی دیگر از این موارد است 

.

تجربه گروه را داشتن و تصمیم گروهی گرفتن وبه این نتیجه رسدن که مانیازمند اتحاد وپرهیزاز حاشیه و دوستی و رفاقتیم تا به سرمنزل مقصود برسیم والا شکست پایان کار ماست .مصادیق عبرت در این صحنه بسیار است  .

بایست دراین زمینه بدانیم که فوتبال به یک اصل نبایست در زندگی تبدیل شود بلکه جایی است برای بازیگوشی های اندک ومجاز مان می باشد .تا روح تنوع را تجربه کند.

                                                    


+ با سلام خدمت دوستان عزیز : درمورد معیارهای مهریه می خواستم نظرتون رو بدونم ،درمورد میزان مهریه ، نوع و نحوه پرداخت آن واگر شما بخواهید ازدواج کنید یا اطرافیان تان بخواهند ازدواج کنند از طرف دختر و پسر چه نظراتی درخصوص مهریه داشتید چه قدر دراین زمینه باید دنباله رو عرف بود و چه قدر باید عاقلانه و براساس توصیه های دینی عمل کرد ؟ اگر طرف شما نظر مخالف شما را داشت شما چگونه ان را تعدیل می کردید ؟




+ با سلام به رسم همه زائران عتبات عالیات از دوستان پارسی بلاگی خداحافظی می کنم هر پیامی که دوست دارید بگذارید اگه مطلبی بفرمائید که دراین سفر ازآن استفاده کنم ممنون میشم




+ سلام دوستان ، به نظر شما هوادار ها به تشویق فرهاد مجیدی ادامه بدهند یا نه ؟




+ در مورد طب سنتی هرچه می دانید بنویسید ؟


+ اگر در بحران قراربگیرید برای خروج از آن چه می کنید ؟ در بحران چطور می توان بهترین مدیریت را داشت ؟


+ گاهی وقتها برای رسیدن به یک موضوع یا مطلب و اثبات شما موضوع را تصور و تصدیق میکنید این کار منطقی است اما یک پله بالاتر شما مشاهده می کنید کشف می کنید می گویید تو را به تو شناختم اینجا بحث تصور وتصدیق نیست و آفتاب امد دلیل آفتاب گو می شویدکه بالاتر از یک یافته منطقی است و ارزش بیشتری دارد








طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ